To hear what you already know

Sitter hemma med mitt kalla kaffe och två sovande hundar. Kollar även på One three hill och väntar på nicklas.
Han kommer völ hem om en halv timme eller något. blir lite senare än vanligt idag eftersom han är så duktigt på att dölja saker för mig har jag absolut ingen aning om att han ska hämta min present idag :D Endast 14 dagar kvar tills jag fyller år och får en massa presenter (förhoppningsvis) och en massa pengar (förhoppningsvis) så jag kan shoppa :)
När nicklas kommer hem ska jag sätta igång med maten , idag blir det pasta sallad :) Alltid lika gott med lite rhode island sås på !
Skolan idag var riktigt bra, har inte gjort mycket mer än ett prov. Slutade vid ca halv ett eftersom Fordons killarna skiter i precis alla lektioner vi har så gympan blev inställd och efter det slutade vi. Efter skolan följd johanna med mig hem. vi tog ut hundarna och självklart sket Mila precis framför en gubbe som blev helt vansinig för att jag inte hade någon påse med mig. Så han hotade med att ringa polisen om jag inte tog upp bajset med händera och när jag inte gjorde det följde han efter oss i typ 20 minuter. Idiot gubbe. Men som dom duktiga tonåringarna vi är hämtade vi en bajs-påse och tog upp skiten. AP gubbe. Dra åt helvete med dig och sluta förfölja unga flickor!

Nu ska jag diska lite & sen börja med att hacka alla grönsaker. Ha de bra puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken tur att man stack innan då så ja han med halv ett bussen ;p /Tina

2010-09-07 @ 17:20:25
Postat av: Jännöö

Oj vad vi ska äta tårta om två veckor oj oj oj! Tror att gubben mest ville ligga, ja det tror jag!

2010-09-07 @ 18:33:25
URL: http://jennipop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem hade egentligen inte blivit förbannad om en hund sket precis framför fötterna på en???? Det är VÄLDIGT oansvarig som hundägare att inte ha med sig en påse när man rastar sin hund. Det är inte särskilt trevligt att trampa i hundbajs och sen kanske släpa med sig de in i hemmet. Skärpning alla oansvariga hundägare!!

2010-09-07 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0