wish I was still with you

Nu sitter jag här framför tv:n fortfarande hemma hos nicklas, som tur är, och är fruktansvärkt förkyld!
Jag skulle aldrig delat cigg med tina igår :s varför lyssnar man aldrig! Nu är min nästa täppt och jag kan inte andas igenom de, mina ögon rinner så gårdagens smink är i hela ansiktet, jag nyser hela tiden och jag menar HELA tiden!
Trodde inte att man kunde nysa tio gånger i rad? men jodå jag kan!
Eftersom jag inte kan sova på grund av min näsa och på grund av de hårda regnet på mitt fönster så lägger jag upp alla bilder jag tog igår :)

Vi hade resturangen öppen igår, jag och tina agerade servitriser






Jävligt simpel dukning eftersom de var tallriks-servering.







Fick aldrig någon bild på fiks & husmans rätten. Men vad gör de?



















Sen var det dags för skolfoto & jag kan ju säga att han som tog våra bilder kommer aldrig glömma HR08!
Jag fick han att ta lite bilder men min kamera också :D



















Dom grävde på skolan och dom var sjukt nära där vi satt och jag hatar sånna jävlar. dom är föstora och robot acktiga!  Jag gillade de inte alls!

Men nu ska jag försöka äta lite frukost och kanske försöka sova igen ?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0