I am a vessel of invincibility

Nyss hemkommen ifrån mamma, där bjöds det på mat tårta & presenter!
Nina och mysan var där och som vanligt är mysan så söt att jag hade gärna ätit upp henne! Alltså blev de rätt mycket bilder på henne :)









Några bilder, har ca 30 till ;)


Mormor!









jag har redan fått de flesta av mina presenter, kameran av nicklas, skorna av nina & en lampa av mormor.
Men jag fick också en flaska vin av mormor & en Köks-assistent av mamma :) Det gjorde mig glad eftersom jag har velat ha en sån jätte länge :)




Rätt så fin va? :D

Men nu är jenny här & snart kommer tina :) FEEEST!
PUSS !



Sandra - Japp jag har haft en bra dag :) som du ser är jag rätt nöjd med mina presenter också :D Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0