We're running right back

Sitter i soffan med väldigt ruffsigt hår, ett ömt huvve och en orolig mage!
Känns inte alls bra :s jag vill bli frisk. Jag vet att detta bara är min andra dag som sjukling men jag hatar att vara sjuk, jag får sån super panik och tror att jag kommer dö!
Jag orkar knapp på gå på toa eller hämta mera vatten, hur ska jag kunna ta ut mina stackas hundar. Någon som vill hjälpa? dom behöver gå ut om ca en timme. SNÄLLA!

jag är hungrig också, men är absolut inte sugen på att äta. Min kropp ska vara glad att jag fick i mig en halv slice pizza och lite mackaroner igår. Får se hur mycket det blir idag?

Och nu den eviga frågan, vad ska man dricka när man har ont i halsen? Varmt eller Kallt?
Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0