Woke up early this morning

Fredag idag & det känns gött!!
Rätt så slapp dag i skolan ändå, men fredagar är alltid sega, det är tur att jag har en sån underbar klass :) Och det är skönt att vi är så bortskämda. På näringsläran var vi hungriga = tjuriga, då fick vi en burk med kakor av marianne för att vara tysta. Och på Alkohol-hanteringen fick vi kaffe äppel paj med vaniljsås ;) En sån skolgång skulle alla ha. Då kanske vi hade varit snällare mot lärarna :) haha.

När jag kom hem tog jag ut djuren på en runda, och se gjorde jag färdigt arbetet från alkohol-hanteringen. Sen började jag med maten. Biffar sås och potatis. Det var uppsattat av nicklas som kom hem ifrån jobbet vid fyra.
Nu har vi låtit maten landa lite i magen. Snart ska vi åka ut till Boastad så Mila och Annas föräldrars hund Izor kan leka lite. Ikväll blir det nog att kolla på skräckisen The human centipede, alla säger att den är as kass, men inte vet jag förrens jag har sett den.

Nu ska jag kissa och sen åker vi. Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0