Ain't nobody can love me like you do

God morgon.
Klockan är tjugo över sex och jag skulle nog helst stannat i sängen. Har sovit super dåligt inatt, på grund av att de har varit fruktansvärt varmt och jag var inte trött när jag bestämde mig för att sova och mila har varit jobbig hela natten.
Tre saker som håller emmy från att sova.

Praktik idag, jag börjar om 40 minuter så har god tid på mig med min frukost som jag håller på att äta nu, sen ska det kastas på lite smink. Och jag går  till praktiken idag eftersom någon hygglig skit har snott min cykel för tredje gången! Ska jag hitta den denna gången också tro? eller blir den borta för tredje gången gilt?

Nu ska jag äta klart, mysa i fem minuter med min pojkvän som gick upp samtidigt som jag idag fast han inte börjar förrens åtta :)

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0