All these inanimate places feel like they're changing.

God morgon.
Idag hade jag hemskt gärna legat kvar i sängen, sov så himmla skönt när klockan ringde, med huvudkudden på magen och täcket långt över öronen. Ja de var skönt de!
Men icke! De var bara att stiga upp, väcka My, ta ut hundarna, klä my, äta frukost och ja nu sitter jag här, men en gnällande hund i soffan som vill sitta i fönstret, en unge som ränner runder och säger att hon vill ha knäckebröd, en till hund som står här och tigger allt vad hon kan, och sist men inte minst en väldigt trött pojkvänn på ovanvåningen.
De är minsann inte lätt att vara den som alla drar i, men på något vis så tycker jag om de ändå ;)

Så fort jag ätit klart ska jag kasta på mig lite smink och sen ta med mig mysan och gå till praktiken.
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0