And our love can go on and on and on

Hejsan!
Först och främst ska jag svara på Annas kommentar ;)
Anna! Dom var inte så stora igår, inte vad jag kunde märka i alla fall ;) Nope har inte börjat med pillerna.. ÄN! Efter studenten ska jag börja, eftersom jag redan beställt klänningen, den vill jag inte växa ur ju! Kan hända att dom masseras lite extra ;) och är det de som behövs så fortsätter jag i den stilen ;) Ses någon dag ?! Lov snart ju!

Så nu till er andra!
Fläskfilé grytan jag gjorde.. blev.. SKIT GOD! Jag är så grym så grym!
Efter maten kollade vi på gårdagens big brother och gick sen en sväng till konsum med djuren.
Nu står nicklas i duschen och jag ligger i sängen. Ska kolla på Beerfest sen ska jag sova.
Helg imorgon! YEY , kanske lite fest trotts allt? hoppas kan man ju alltid!
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0