And the mirrors gonna fog tonight

God morgon!
tisdag idag och helgen närmar sig med stora steg, vad ska jag hitta på i helgen? INGENTING! Bara njuta av ledigheten :)
Varför skriver jag så sent idag kanske ni undrar, jo det är för att jag har riskettan nu klockan åtta och då tyckte min praktik att de inte är nödvändigt att jag kommer och stannar i en timme.
I eftermiddag så är det någon obligatorisk förekäsning i skolan så direkt efter riskettan så springer jag till skola. Lite speckad dag eftersom dom två sakarna är precis efter varandra.
Men jag sitter här och värmer upp med två pannkakor och ett glas mjölk, gott!

När jag är klar här så ska jag fixa till mig lite och sen gå ner till körskolan.
Ha en bra dag! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0