And what I feel is what I say

God morgon. Sitter i sängen bredvid en sovande nicklas, den lyckosten är ledig idag, jag hoppas på att han kommer att städa, eftersom de ser verkligen ut som ett rent helvete här hemma och jag spyr snart på denna lägenhet!
UUUUSCH!

Aja, jag äter frukost som vanligt och ska snart sminka mig lite. Sen bär de av till den näst sista dagen på den näst sista veckan av praktiken :) YEY!

Igår kväll var nicklas och jag i skate-parken, han hade fått låna Addes (som också kom sen) inlines, de var kul att se honom så glad :) Men samtidigt var jag livrädd att han skulle trilla och slå sönder sitt huvud, jag tycker nog en hjälm hade varit lämpligt. men nej tydligen inte.

Nej nu är de dags att sätta fart, Puss !
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0