But I won't hesitate no more,

Idag steg jag och nicklas upp vid lite över åtta, då gick vi en låång runda med hundarna och efter det åt vi n stor frukost :)
När klockan närmade sig tolv så åkta vi hem till pappa en stund, mötte han på uppfarten till hans hus, han var på väg ut med motorcykeln, premiär för i år så han åkte iväg och kom inte tillbaka. Så efter att ha umgåts med Anna ett tag åkte vi hem.
Då gjorde jag hemmalagad potatis-sallad med rädisor och rödlök, marinerade också fläskfilé som nicklas sen grillade. Riktigt gott :)

När vi hade smällt maten så skörde vi mormor till gravarna, förs här i älmhult och sen i loshult så hon fick fixa lite där. Då blev hon glad :) När vi hade gjort det så körde vi till virestad och hämtade Mysan som nu ligger och sover i sin säng här på övervåningen. Jag ska ta henne till dagis imorgon bitti och sen ta hem henne på eftermiddagen när jag slutat. Då  blir det mys tills nicklas han kommer hem och nina hämtar mysan på kvällen.

Nu har jag nyss kommit ut duschen och ska nu föna mitt hår sen är det nog dags att nana.
Så god natt på er!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0