Do you know what's worth fighting for

Hejsan.
Sitter vid köksbordet mitt emot nicklas , hundarna ligger i fotöljen och vill ha lite av dom goda pannkakorna som jag håller på att laga nu :) Nicklas har ätit två st än så länge, jag väntar ett tag till.
Lyssnar på kärlekens tunga med September, och fy tusan vad bra den är! Är nog kär i den låten!

Vad ska man göra idag då?
Ska hämta tvätten hos mamma, tvättade hos mamma igår. Kanske åker en sväng till strömsnäs också, men vet ej hur det blir med det. Annars ska jag bara ta det lungt, en ny jobb vecka börjar imorgon.
Slutar en kvart tidigare imorgon och på tisdag är det riskettan och någon föreläsning i skolan så den dagen åker bort.

Men nu ska pannkakorna nog vara klara!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0