Even when your hope is gone

Hallå.
Kollar på "Christine" och är nöjd att jag bara köpte EN munk och inte hundra :) Älskar chocklad munkar, hade man inte blivit så fruktansvärt fet av dom hade jag kunnat leva på endast munkar, och ja, jag menar det!

Istället för att köpa fler munkar så köpte jag en varsin godis-längd eller vad de heter, en till mig och en till nicklas :) så snäll jag är!


Ser rätt gott ut va? Kan säga att de luktar gott! Har inte smakat dom än, väntar på nicklas :)


Nu ska jag mysa med Mila i väntan på att nicklas kommer hem, är rätt så trött idag eftersom diskmaskinen på praktiken gick sönder så vi fick diska nästan allt för hand! INTE ALLS KUL! Mina händer är rätt jävla torra och sprukna nu.. kanon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0