Hey, hey! We are a hurricane.

God morgon alla pigga och glada!
Mondag morgon, och ja.. de känns väl sådär, men vad gör man. De är bara att gå upp,precis som jag gjorde för en halv timme sen.
Tog ut hundarna med nicklas och nu sitter jag på övervåningen och äter två pannkakor som blev kvar från igår :)

Känns som att humöret är på topp idag, i alla fall än så länge! Hoppas att det går bra att köra med körskolan i eftermiddag. känns som att de gick skit förra veckan.. så jag vill att de ska gå bättre idag.
Ska nog göra lite frågor idag med, sen hem och göra lite middag som antingen blir chili con carne eller köttfärssås, har inte bestämt mig. Oj vilka problem jag har!!

Nu ska jag fixa till mig lite och dra till praktiken!
Puss :*








Saknar min klass något fruktansvärt mycket!!
Imorgon ses vi mina älskade vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0