I aim to be, your eyes, trophy boys, trophy wives

Hejsan!
Sitter och kollar på OC som snart är slut och då ska jag nog sätta igång med maten, eller kanske jag ska vänta för jag är inte säker på att nicklas ska stanna hemma direkt efter jobbet, har för mig att han skulle hjälpa sin bror med något. Så det är nog vettigt att göra de senare.
Praktiken idag har gått bra och snabbt! Vid kvart i två så var det dags att köra en säng med körskolan , sen gick jag hem, tog ut hundarna en runda och sen vandrade jag hem till mamma för lite små prat.

Men nu är jag som sagt hemma och nicklas han anländer nog om 20 minuter.
Så nu ska jag ta de lungt! Puss :*

Hanna:
Jag är nog rätt så taggad inför en ny praktikvecka :) de gick ju så bra förra veckan och denna veckan är kortare så japp jag är nog rätt taggad :D Är du? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0