I'd rather live a life of lies and fantasy

God morgon.
Här sitter jag och äter mannagryns-gröt till frukost . de har en konsistens av coscos och barn-mat och smakar gröt, helt okej faktiskt :) Tror nog jag håller på att bli ett dagis barn.. De kan jag nog leva med!

När jag kommer till praktiken idag ska jag koka en massa ägg och göra potatismos.. får hoppas att de tar längre tid än vad de låter som :s

Nu ska jag äta upp mina mannagryn och fixa till mig lite sen cykla till praktiken med mina nytvättade kock-jackor. Efter praktiken ska jag försöka ta mig ner till körskolan och sitta där ett tag, känns som att de har legat på hyllan en vecka nu :s och de är inte så bra!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0