It's the east coast, no it's the west coast

God kväll!
Klockan slår snart över till tio och då är det dags att sova, är inte alls trött!
Jag nicklas mila och pip var nyss ute på en kvälls promenix, eller jag och pip promenerade, nicklas åkte inlines medans mila drog honom :) hon tyckte det var jätte roligt :P Kul att se! Får bege oss ut på en längre runda imorgon.

Praktiken börjar igen imorgon efter en veckas uppehåll, två veckor till sen är de skola igen, och projektarbetet ska vara klart :s SKIT MED! Dags att sätta fart nu!

Men nu ska jag kolla lite på tv (& bryta reglerna lite) tills nicklas kommer ur duschen, jag får helt klart vara trött imorgon! Ska upp klockan sex så de lär jag vara i vilket fall som helst.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0