No place to be ending but somewhere to start

God morgon!
Klockan är tjugo i nio och jag har precis tagit en lååång dusch, super skönt var de, den behövdes verkligen!
Kom hem runt fyra i morse och då var dom pigga fåglarna uppe så de var inte helt lätt att somna till deras kvitter, men det gick. Och nu vaknade jag vid åtta för att nicklas klocka ringde och de var tydligen dags att gå upp, ändå ligger han och Mila fortfarande snarkandes under täcket. Ska nog väcka dom snart :)

Undrar ni hur jag känner i mina ben idag?
FRUKTANSVÄRT! Smärta! Hemskt! Men så värt de! Den träningen jag körde igår, de var nog rätt, vilken tur att jag tittade på en massa videos om hur man ska träna och sånt där :) tror nog jag gjorde som jag skulle :)

Idag ska vi nog hem till nicklas föräldrar och riva en altan.. får se lite hur jag mår senare om jag följer med eller inte. Just nu är jag hyffsat pigg och vill med, men känner att sova 4 timmar är inte riktigt nog för mig.
Så jag får se hur det blir!

Här kommer lite bilder från igår kväll!
Spenderades hemma hos Kim med, Madde, Jesper, Amar Sofia, & Svensson :) Gammla kära vänner!
Älskar dom!


Madelene & Svensson


Kim & Madelene


Jesper


Moi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0