please learn from my mistakes

hallå.
klockan är kvart i tio, nicklas sover, mila sover, pip sover och jag håller på att kissa ner mig!
Sitter i sängen och kollar på förberedelserna inför de kungliga bröllopet som äger rum i England imorgon. Rätt så intressant ändå :)
Jag har blivit klar med mitt projektarbete idag! är å stolt över mig själv så jag vet knappt vart jag ska ta vägen!
Imorgon när jag komme hem ifrån den sista dagen på den näst sista veckan & ifrån Ronneby när jag hämtar min balklänning i min mammas nya snygga urtuffa bil så ska jag skicka iväg arbetet till alla mina lärare så dom blir så glada och nöjda så dom inte kan somna på kvällen sen :) Japp de är vad jag ska göra!



Mammas nya buse.

Nu ska jag nana. Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0