smokin herb and laughin and curve your enthusiasm

Hallå :)
Idag är jag äntligen människa igen!
det blev att jag åkte till danmark i fredags kväll med Nicklas, Johanna, Jocce, Anna, Lina, Adde och en massa fler.
Hade mycket roligt under hela kvällen men det absolut bästa var min och babys lilla vandring i Köpenhamn mitt i natten! Super mysigt :)
Vi åkte tåget ifrån älmhult vid nio och var framme vid elva, gick direkt till Discotek IN, dansade i flera timmar och drack gratis alkohol ;) inte helt fel! Men fy fan vad varmt de var! Är glad att jag hittade en så tunn tröja när jag och baby var i växjö i fredags. Annars hade de aldrig gått att vara där inne :) Många trevliga människor och lite sämre musik men vad gör väl de? Italio Brothers skulle spela men dom började tydligen spela klockan halv sex på morgonen och då var vi alla på tågstationen igen. Men men!

Jag och nicklas lämnade IN vid två och gick en sväng i köpenhamn, vi hamnade på en liten bar med uteservering där åt vi nachos men super stark sås! Kan ju säga att man piggnade i alla fall till :)
När vi ätit klart så gick vi en sväng, jag trodde vi var rätt men vi var helt fel ute! Så vi fick gå en bra bit och frågade nog 5 danskar på Engelska eftersom ingen förstod vad vi sa, om vägen. Men vi hittade Centraltationen tillslut i alla fall. Där somnade nicklas fortare än kvikt och jag satt vaken tills dom andra kom runt fem halv sex :P Då hade vi suttit där sen tre typ :P haha, äventyr äventyr!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0