These are my famous last words!

God morgon!
jag vaknade för en halvtimme sen, alltså lite i nio, steg upp och tog ut hundarna.
Nu sitter jag vid bordet och äter yogi med banan och passionsfrukt :) Gott!



Detta var gårdagens frukost, måste nog säga att den var mer mättande. Men vad gör väl de!



Båda är goda!



Idag blir de ingen springning eller träning, min andning är helt upp åt väggarna och de skrämmer mig rätt riält.. Får se om de känns bättre i lungorna senare, i så fall så beger jag mig ut då.
Men i väntan på att jag ska kunna andas bättre så ska jag gå hem till mormor/mamma & SOLA! Fick rätt så mycket färg igår, idag blir de mer. Jobbigt dock att man inte kan sola ryggen :s så jag kommer bli svart på framsidan och blekfis på baken ;)  vilken syn!
Nej så blir de inte, om jag bara visar min rygg i solen så blir den brun, inga problem där inte! Magen är redan fint gyllenbrun :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0