These ragged smoldering lines and these embers

Hallå hallå!
Har nyss gått en lång runda med djuren, har faktiskt lite ont i fötterna nu :s men de kan också bero på att jag har sått upp i sju timmar varje dag i fyra veckor? Men de är bara torsdag fredag & sen nästa vecka kvar! Och idag fick jag en guldstjärna i mitt block ;) haha de ni! fan vad stolt jag är över mig själv!

Nu sitter jag i sängen och äter lite mellanmål, ska kolla på OC i väntan på att nicklas kommer hem och då hoppas jag på att vi ska ut och gå en sväng till. När de är såhär fint väder kan man inte sitta inne och slöa!
Ikväll ska jag fortsätta att skriva på mitt projektarbete, usch vill inte!

Men nu OC!
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0