Think about you all the time

Hallå!
Efter en lång dag med mycket snack om alkohol och droger är jag nu hemma igen! Äntligen
Dagen började med att jag självklart var en halvtimme tidig till riskettan som började halv nio, jag trodde den började vid åtta.. Men vad gjorde väl de, jag satte mig vid datorn och gjorde lite frågor i väntan på att de hela skulle börja. Vi kvart i tolv så var de slut.
Då ringde jag till Tina som precis hade anlänt till Älmhult, sen mötte vi upp Johanna, Jenny & Clara. Då blev det lunch på kinan, mumma!

När vi var mätta och belåtna gick vi till skolan för att lyssna på NAVET som pratade om alkohol, hur mycket man kan dricka, hur mycket man inte borde dricka, vad man ska tänka på och så vidare. Intressant och rätt så kul hade vi nog :)
Navet slutade runt halv tre och då gick jag hem. Tog ut hundarna och märkte att det började regna, men de är skönt ute ändå så om de inte regnar så mycket senare så kanske jag går en sväng idag med.
Igår gick jag och nicklas med båda hundarna till båtbryggan ute vid näset, skönt att röra på sig! :)

Men nu ska jag springa ner för trappan och hämta min biskvi som jag köpte i förrgår, de är dags för den att bli uppäten! Och för er som kanske vill mig något någon gång så är min telefon nu i funktion igen efter att ha varit avstängd i en vecka på grund av att Tina snodde min laddare ;)





Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0