you're slow to lettin me go

Hallå!
Sitter hemma hos mamma och "njuter" av mitt påsk-lov.
Nej jag tycker inte det är jätte kul med lov.. i alla fall inte när det inte finns en skit att göra.
Steg upp vid halv nio idag, gick en runda med hundarna sen bar jag mig ut i skogen och joggade/gick en lång runda, tränade benen även idag. Blev inte en så lång runa igår så de fick jag ta igen idag :) När jag kom hem släppte jag ut djuren på gården och gjorde iordning lite frukost, pannkakor på dinkelmjöl & ett glas med yogi, musli och passionsfrukt. Gott!

När jag ätit färdigt och suttit i solen lite hemma så cyklade jag hem till mormor, där var även min kusin Jimmie, dom satt på balkongen i den härliga solen, jag tänkte ett steg före idag och var helt säker på att dom skulle sitta där så jag hade linne och kortbyxor på mig, så jag fick en del sol jag med :)
När solen var borta från mormors balkong så gick jag hit till mamma istället för på denna balkongen finns solen hela dagen, men just nu är den så klart bakom ett träd. Därför sitter jag inne och kollar på tv tills den kommer fram därifrån :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0