All the love that we made here is gone

Hallå hallå!
Fortfarande skit väder ute! Men de blev lite BMW åk i alla fall med Boten, jag vill med ha körkort och ett jobb så jag kan köpa bil! hm,, den tiden kommer väl!

När jag kom hem nu för tio minuter sen så hittade jag ett stort brev i postlådan! oooh, alltid spännande!
Fort som tusan slet jag upp de när jag såg att de var till mig, och gissa vad som fanns i?
Jo en student-kartalog-bok! ååh så himmla fina alla var ! De va en hel drös med bilden från både balen och stundenten, riktigt kul att se :) Och vet ni vad jag var med på hela åtta bilder :) Nöjd tjej.

Här är bilder på mig själv och min underbara bästa och helt fantastiska klass, HR08













Kvaliten på dessa bilderna är inte den bästa, jag vet. Men min webcam är rätt kass och de är inte lätt att hålla i den stora boken samtidigt ta bilderna! haha.

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0