As I stand at the edge of existence

hej.
satte nyss in lite pommes i ugnen, orkar inte göra någon ordentlig middag. Har inte mycket saker hemma att göra middag på heller igentligen. Så de får vara tills pengarna rullar in igen! :)
Igår blev det en sväng hem till Boten för lite dricka och snack, alla skulle till sorello igentigen men av de 10 som var där var de bara 4 som gick till sorello och två som gick in, en av dom var jag. Alltså var de inte den roligaste kvällen på länge.. men jag slapp i alla fall sitta hemma hela kvällen!

Idag åt jag smörgåstårta till frukost som sen gjorde mig illamående så nicklas han får den sista biten när han kommer hem. Under tiden så tar jag och hundarna det lungt, kollar på tv och halv sover framför tv:n. Kollar på en gammal film, tror den heter clueless, helt okej :)

Nu ska jag röra om i pommes sen och göra lite bea-sås till!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0