Beneath the scars I'm torn apart

Halluuu
Nu är jag hemma efter en helt full-proppad kväll på wärkstan!
Shit vad mycket folk, blev nog som jag hade trott, över 600 personer. Helt okej för en kväll i Älmhult.

Trevligt att sitta i inträdet faktiskt, dock har jag ont i ryggen nu efter att ha suttit ner så länge :s Man kanske vänjer sig? Ska ju trotts allt jobba på samma ställe imorgon, hoppas morgon dagen blir lika bra!
Sa ju innan att jag trodde hela kvällen va uppbyggd för att gå åt helvete.. Men vet ni vad? Det gick bra! Tänker inte dela med mig utav vad jag trodde skulle gå åt pipan, ni kan istället glädjas med mig att de gick bra och att jag klarade mig fint!
Kunde kännas bättre nu än vad det gör, hm.. de finns nog inte mycket jag kan göra åt den saken! Tror jag...

Nu ska jag strax gå och lägga mig också, får se hur bra det går att sova idag. Somnade faktiskt som ett barn igår! Riktigt skönt! har inte sovit så bra den senaste tiden men igår så överträffade jag mig själv! Hoppas att de blir likadant inatt! Måste lära mig någon gång. Sov ensam. Sov ensam. Sov ensam.
vill inte, vill inte!!

God natt på er alla och hoppas ni haft en bra dag/kväll & natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0