Cause two can keep a secret

Hallå!

Första natten ensam , den gick nog bra om man inte räknar med att jag låg vaken tills klockan var över tre ... :s
inte så konstigt att jag vaknade så sent som elva idag!
Då tog jag ut pip och sen var de frukost på Deres som gällde. Med Nina, Elin, Adde & Jenny, plus några till som jag inte kan namnet på :s sorry

Nu har jag rullat ner alla gardiner som bara går och lagt mig i soffan.. ska kolla på en film hade jag tänkt. Eftersom de inte händer något speciellt alls idag så är de det enda rätta!
Imorgon däremot då är det wärkstan som gäller, inte för att fest dock för min del utan för att jobba... Alltid lika kul att se ens vänner ha roligt medans jag sitter där som ett fån och tar emot deras pengar.
Men Jobb är lika med Lön och Lön är lika med Ett roligare liv så ja de blir nog bra ändå!

Nu blir de film!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0