Coming up I was confused

Nu har jag fördrivit några timma med mamma och Anna, kaffe och kaka blev jag bjuden på också :) inte helt fel!
Men vet ni vad? jag är rätt irriterad faktiskt, på länstrafiken, på mig själv och på livet.. allt kan ta och kyssa mig i röven just nu!
Jag skulle iväg och prov jobba imorgon, men precis som vanligt med min jävla tur så går inte bussarna alls så att de passar mina tider, och för att över huvudtaget ta mig till Salt& Peppar så får jag ta bussen ifrån älmhult, bussen ifrån växjö, hoppa av någonstans som jag inte ens visste vart de låg och sen gå ca två kilometer för att sen komma ca 30 minuter sent.. bra va?! (helvetes piss skti).

Det är bara att skriva till den snälle ägaren av salt&peppar och berätta som det är. Att min liv suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0