don't you dare touch the ground

Hallå!
Har precis duschat och gud vad skönt det var!
Nu sitter jag i soffan och pratar med någon engelsk snubbe :s tar nog bort han! haha

Jag och nina vi tog oss en sväng ut i det vilda.. nej vi åkte till ljungby, hälsade på Magnus och My i Lagan och åkte sen hem igen. Mycket givande :) Jag fick i alla fall en god curry gryta hemma hos Magnus, tack för de!
Slapp jag göra mat idag med !
Vi kom hem till älmhult igen runt halv nio, då tog jag ut pip och gick sen upp till mormor en sväng, hon bjöd på vin :) Gott!

Ska försöka sova tidigt ikväll, imorgon blir det en lång dag så klart när jag ska upp tidigt!
Upp och hoppa vid sju, ta bussen här ifrån vid åtta, vara i växjö vid tio, gå på arbets intervju vid elva och sen tillbaka till älmhult med mamma på eftermiddagen. Och sen jobba ifrån tio till halv två på natten nere på Wärkstan
Får hoppas att de går bra och att de inte blir några intriger, känns som att hela kvällen är uppbyggd för att de ska gå åt helvete... men jag får ta de på det allra bästa sättet jag bara kan!
Dags att bli vuxen eller hur var det?

Men Jo, arbets intervju imorgon klockan 11.00 i växjö, på ett ställe som heter Salt & Pepper. Kan kanske vara något? :) Ett jobb är ett jobb eller hur?

Nu kallar sängen på mig!
Puss & God natt!



→♥←

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0