Fired at the ones who run

Sådär, stor-städningen av denna idiotiskt gigantiska lägenheten är klar! Snart i alla fall, ska skura golven en gång till hade jag tänkt, och sen ska jag skura lite i skåpet som är under diskhon & kanske ska jag ge mig på ugnen? :o, får se vad johanna säger när hon kommer, kanske är hon en bra vän och vill hjälpa till eller är hon en bra vän som får mig att låta bli :) ? Ah de är frågan de!

Tredje maskinen tvätt är i maskinen nu, den maskinen består av överdraget till mina soff-kuddar :) Tänkte att de var lika bra nu när jag ändå höll på!

hm.. när jag läser de jag nyss skrivit så börjar jag fundera.. är jag 19? eller hur var de? var jag 35? vet inte riktigt haha! Duktig är jag i alla fall, eller vad tycker ni? :D

Nu vill jag att Johanna kommer , är trolig kaffe sugen !

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0