I can't help myself from looking for you

Hallå hallå!
En aning irriterad emmy här! Jag tog ut hundarna i morse, och sen upp till mormor för några koppar kaffe med mamma, nina & så klart mormor med. Innan detta så kastade jag i en maskin tvätt. Eftersom jag hade tvätt tid hela dagen idag. När jag kommer hem sen och sk hänga min tvätt så ligger den på maskinen och någon annan här i huset tvättar sina jävla kuddfodral!
Blir tokig! Det är ledigt för att tvätta imorgon... nej då ska någon tvätta idag när det är jag som har tvätt tid!?!?!, det är väl den 22/8 idag va? Ah jo det är de!! Skit-rövar som bara tar sig friheten att tvätta på min dag! Och ta ut min tvätt till råga på allt?!
ÅÅÅÅH blir tokig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0