I figured i'll just sit on your swing

God kväll allesammans!
Kollade nyss klart på Little Fockers, helt klart värt att se.. men att kolla på fem filmer om dagen har börjat stå mig upp i halsen. Så innan jag hoppade in i en ny film kollade jag runder lite på Aftonbladet och stötte på den där pågen-bröds tävlingen :) Har tänkt vara med men jag har glömt det varje gång så nu gjorde jag det direkt :) Kan alltid hoppas på att an vinner så någon här ute i världen blir glad av blommorna som skickas ut :)

Klockan börjar blir rätt mycket nu, så jag ska nog ta och sova snart. Eller försöka i alla fall, är inte ett dugg trött!
Kanske ska jag sova i soffan inatt? :) Blev inte att jag gjorde det igår eftersom de var en vis kusin till mig som ringde mig klockan 5 på morgonen, IGEN ...

Ska se vad ryggen säger om saken!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0