I got a lady running through my head

God morgon!
Jag har nog vaknat 10 gånger inatt om inte mer men ändå känner jag mig utvilad! Det är rätt skönt :)
Hundarna varit ute på sin morgon promenad och jag ska äta lite frukost innan jag hoppar in i duschen.

Skulle gjort ett inlägg till igår men blev så trött efter tacosen så jag somnade nästan direkt! Hade varit iväg hela dagen med, kan ha varit att jag var trött efter det!


Idag är de inte en vanlig söndag.
För just idag för ett år sen lämnade Gabbe oss.
Ett helt år har gott och ingen av oss har sett honom, inte ens en gång. Helt sjukt vart tiden går fort. Där han är nu har han det bättre. Ah de har han nog.

♥ 10-08-21 ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0