I was a rock star, party hard,

hallå, klockan är för mycket för en kvinna i min ålder! Börjar bli gammal känner jag.. jobbigt när man snart fyller 19 och livet tydligen ska börja? men de får jag leva med !
Idag har både Johanna och Anna varit hos mig, Anna och jag hade filmkväll för två och päste framför en sjukt rolig film. Har inte skrattat så på länge!
När klockan slog tolv begav vi oss ut på Älmhult fullt trafikerade gator, nej skämt och sido, inte en själ visade sig ute så jag gick rätt snabbt hem igen.
Så nu sitter jag här.. glor runder på facebook, spelar ett och ett annat spel men ska nog krypa ner under täcket snart och kolla på "love and other drugs" den ska tydligen vara både bra och rolig så de ka jag behöva nu när jag är helt ensam här i denna stora lägenhet, som faktiskt är rätt skrämande mitt i natten när man är själv :s aldrig tänkt på det innan!  Det är nog bäst jag springer ifrån soffan till sängen sen så ingen tar mig!
Japp de ska jag göra!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0