I wear the cross that bares your name

Morgon!
Pigg och vaken? hm, knappt! Men vad gör väl de? kan bara gå och lägga mig igen senare, de är bra när man börjar jobba så sent :)

Joo, jag ifrågasatte ju om jag skulle sova bra eller inte inatt? Kan säga att när jag la mig i sängen och pratade i telefon så skulle jag kunna somna när som. Gjorde inte de dock. Pratade istället i telefonen i en timme till och hamnade sen någon helt annan stans än hemma, men vart? Ja de ni, de tänker jag hålla för mig själv ;)
Kan säga så att jag sov som en stock!

Nu ska jag vandra till Deres och köpa lite frallor och sen upp till mormor !
Vid tjugo i fyra ska jag möte Johanna & Clara o ta en kopp kaffe, får hoppas dom andra två är med också!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0