I'm willing to take the risk,

Hallå igen :)
Jag han precis undan regnet! Vilket tur jag har, ska nog köpa mig en trisslott senare !
Anna kommer vilket sekund som helst så jag ska ta och sätta på lite kaffe så fort jag är klar.

Jag var på maxi som sagt och de blev att han handlade en dream matt mouse foundation & en New affinitone både ifrån MAYBELLINE NEW YORK. :) Så nu ska nog sminket fixa till mitt ansikte igen :D
Mötte mamma på parkeringn utanför maxi med så hon körde mig hem sen satt vi här ute på muren och pratade lite.

Så nu ringde anna så nu ska kaffet sättas på! Och vet ni vad? De ÅSKAR nu! yeeey! det behövs verkligen!
Sen åskar det i min mage med så ska nog göra något att äta, tror minsann de blir en svamprisotto idag!

Puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0