It's kinda hard to sum it up,

Hallå!
Nu är klockan rätt mycket och jag ska strax lägga mig och kolla på tv.
Kom nyss hem ifrån Elin som bjöd på citron-vatten och knäckebröd idag :) eler ja, jag tog för mig av de själv haha!

Hade hoppats på att min Harry Potter film skulle vara färdig laddad nu, men icke :( 65 % bara... Så jag får väl kolla på den morgon antar jag , om jag inte är vaken ett tag till.

Nu ska jag i alla fall ta en koll inne på min swedbank innan jag borstar mina tänker och kryper ner under täcket.. måste köpa en längre internet-sladd så jag kan ha med mig datorn in till tv.. hm undrar vad en sån kostar?
Någon som vet?

Sov så gott mina vänner!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0