Let's go and see the stars

hallu.
nu är jag här igen, framför datorn i soffan med en film.. har nyss ätit min rätt så försenade lunch, två och en halv macka! Gott :)
Blir nog lite pyttipanna senare om jag inte gör pannkakor, var jätte sugen på det innan :) De kan man ju ha till frukost imorgon med!

Jag hade förresten fel om vädret.. solen höll inte i sig tills eftermiddagen, nej nästan precis efter jag hade gått hemifrån i morse så kom regnet, super kul.
Åt i alla fall frukost hos mormor och sen var jag hos Anna L med mamma en stund, betalade även hyran idag och har varit på Älmhults bostäder och kollat hur det går med lägenhetssökandet för min del. tydlgen gick de väldigt långsamt framåt. Just my luck antar jag.

Nu ska jag nog bara ligga här och slöa ett tag tills något annat kommer upp.
ah så får de bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0