Maybe you got too used to

God morgon God morgon!
Idag är jag på väldigt bra humör :) I alla fall just nu! Skönt att kunna vakna på rätt sida någon gång.
De kanske är för att jag somnade på fel igår? Var inte den roligaste att handskas med här på kvällen igår :s de kan jag erkänna!

Idag så ska jag gå till banken så fort den öppan alltså om 20 minuter, sen bort tilll kommunen som inte var arg på mig igår :D Vilken tur jag hade! Och vet ni vad? De känns som att det börjar falla på plats nu. Eller ja snart i alla fall, det är på väg kan man nog säga :) Och de gör mig väldigt happy.

Annars så har jag varit ute med djuren idag och kollar in en sida som Johanna skickade till mig
iLoveGratis.se - Alla prylar bortskänkes. Du kan också skänka bort gratis!
www.ilovegratis.se

En rätt så rolig sida! Man kan säkert göra fynd där , som jag nyss gjorde tillexempel! Säger inte vad det är förrens jag får hem de, om jag ens får de. Frågade faktiskt om de var ett skämt! haha :)

Och nu så sitter jag här och kollar på utlandsresor! Jag och Johanna pratade om de i helgen och jag måste säga att jag kan nog inte vilja något mer än att åka utomlands nu!!









Åååååh vill åka tillbaka dit! NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0