No church in the wild

hallo
Onsdag tidig eftermiddag är de nog va?
Idag har jag städat ännu en gång, damsugit och skurat, bäddat sängen och allt det där!
Frukost åt jag för ca 20 minuter sen, en rätt sen frukost med tänke på att jag steg upp vid elva.
Runt tre idag kommer de en dam som ska kolla på lägenheten, hoppas hon vill ha den! Så fort som möjligt med!
Vill bort ifrån denna lägenheten och in i en ny, som är bara min min MIN!

Vill dock inte vara själv hemma när hon som ska kolla kommer... så hoppas nicklas han hinner hem! Han var hemma nyss men åkte lika fort igen :s,
Ach , de löser sig!

Men ni kan väl i alla fall önska mig och lägenheten lycka till? :) hade varit snällt!
Puss :*


Kommentarer
Postat av: L

Hoppas det gick bra!

2011-08-13 @ 13:27:17
URL: http://louiseljungberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0