Now I'm gonna live my life

Hallå!
Hemma ifrån Marina :) Hon bjöd på både kaffe, kaka och lite mat :) inte helt fel!
Skönt att göra något på kvällen med och inte bara sitta hemma om eftermiddagarna. Så nu har jag gjort de, check!

När jag kom hem så ställde jag ut mina nya, vad ska man kalla dom?.. hm sitt-puffar-fast-fyrkantiga? ah så får de bli! Morbror Patrik var här och lämnade dom innan idag när jag inte var hemma. Så han ställde dom på balkongen, de vi inte hade räknat med var regnet, så dom har fått rinna av i duschen i någon timme så nu är dom torra och plattsar perfekt på mitt storarumsgolv :) Tack så mycket Patrik & Balthazar som jag köpte dom av :P
Kommer en bild imorgon, orkar inte nu!

Jag tände lite ljus också, mina doft ljus börjar göra susen här hemma!
Dom luktar så gott ♥

Ställde även in två vanilj ljus i mitt sovrum så de luktar gott när jag planterar rumpan i sängen ikväll :)
Nu så ska jag nog bara vänta på att bli lite sömnig så jag kan sova snart, kanske lite tidigare än igår. Var väldigt trött innan jag gick hem till Marina , men tre koppar kaffe ändrade snabbt på de.. typiskt!





← vad hände med näsan? :O



Är man pigg och uttråkad så är man!
de får ni snällt stå ut med! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0