Our fingers touch the sky.

Sådär, nu har jag duschat, slängt i en maskin tvätt och plockat i hallen. De känns som att skiten tar aldrig slut!
kommer bli skönt med en mindre lägenhet. Har sökt tre stycken i växjö idag, men vet ej om jag har så stor chans att få en lägenhet där. Dom håller på med poäng och sånt där. vilket jag inte har något alls av.
Nu ska jag kolla igenom Willys & Netto bladet, mina sista 1500 kr måste spenderas rätt och jag måste tänka en extra gång innan jag köper någonting. Så de jag köper är det billigaste av de billiga. Så får det vara.
Har också sparat lite, kan man inte spara mycket kan man i alla fall spara något, några kronor blir många kronor tillslut :)
Känner mig vuxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0