Round my hometown memories are fresh

hallå hallå.
Nyss hemkommen ifrån nina, gick ut med pip en runda och hamnade där istället för hemma igen :) Både mamma och Mimmi var där.
De blev lite bus meed Mysan och lite BH-provning för mamma, ja allt kan hända hos nina :)
Imorgon ska jag upp tidigt för att äta frukost med Boten, lika bra att vända tillbaka dygnet innan allt går åt skogen helt! Så upp tidigt och gå långt med hundarna , duschen sen frulle! Ah de låter bra, om jag inte duschar ikväll klart.

Tina skulle komma hit imorgon med! De är alltid positivt tycker jag :) Plus att hon skulle ha kakor med sig, antar att de är hennes hembakade kokos-tosca-kaka :) låter Smarrit!

Men aja, nu får jag väl hitta på något att göra tills klockan blir läggdags!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0