Show me how you built this city that you roam

God morgon God morgon!
Jag har varit uppe länge redan :) Eller ja länge och länge, sen halv tio haha!
Då tog jag hundarna och vandrade ner till Wärkstan för att få nycklar av Morbror-Patrik till en av hans budbilar som jag och nicklas ska låna idag. Vi ska åka till växjö, eller lite utanför växjö till Åby och köpa en soffa till mig och sen till Rottne för att hämta hans säng som står hemma hos mamma.

Senare ska jag ringa Tina och se hur det blir ikväll, om de blir något alls? De får jag verkligen hoppas! Annars får jag fnatt!
Men nu eftersom vi inte ska åka förrens runt ett så tar jag mig en cigg nu och sen lägger jag mig i sängen och läser lite till. Ska det bli hundra sidor idag med? :) kan de verkligen ta mig fem dagar att läsa ut den tjocka boken?



Hur många dagar tror ni de kommer ta för mig att läsa ut den?
Jag gissar på ca 10 dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0