Tell me why tese roads keep leading,

God morgon på er!
Idag vaknade jag innan klockan ringde igen :) Är rätt nöjd med det! , så jag hoppade upp ur sängen, hittade dom päsigaste kläderna och tog ut hundarna i detta skit väder! Mad blir deppig utav detta vädret för fan, vart tog sommarn vägen? Var den äns här och vände? :s

Men skit samma, orkar inte bli dum i huvvet över de! Så jag gick min runda med hundarna och sen i igen, alla tre av oss var dyblöta, men mig gjorde det inget eftersom jag ändå skulle ta en dusch!
Och nu sitter jag här, nyduschad :)


Men ska fixa till mig lite nu, kan inte göra så mycket när vädret är såhär!
Vi får göra fredagen till vad vi vill ha den! Puss ♥


Rest in peace sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0