The truth is hiding in your eyes

Som vanligt är jag inte trött när jag går och lägger mig. Så jag kollade runder på internet efter något intressant att läsa. Då hittade jag trailern till Breaking Dawn som kommer ut på bio duken den 16 eller 18 november! Inte lång tid kvar alltså!
Men jag blev så sugen på att se den, typ nu direkt! Hade jag fått de hade jag varit lycklig :) Eftersom det inte är så lätt fixat, eller det går inte att fixa så har jag turen att jag äger alla twilight-bökerna, och jag den första boken jag hittade var breaking dawn eller som den heter på svenska " så länge vi båda andas", de var så längesen jag läste den så den ska jag läsa igen! JAPP!
Jag kommer ihåg själva boken, men inte detaljerna och de är dom som är viktiga ju! Så på med läsglasögonen och så dyker jag ner i boken! Tror ni jag hinner läsa ut den 554 sidor långa boken innan filmen kommer? :O Kan ju hoppas!

Puss ♥

Trailern! ♥
http://www.youtube.com/watch?v=U4d_qIGAiCE






<---boken som jag nu ska hoppa in i ! Kan ju hoppas att jag drömmer om den ursnygge robert pattinson inatt ;) eller ja när han spelar Edward Cullen! WOho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0