then picking it up when it's over

Nu har jag läst igenom nästan hela BigBrother-Saras blogg och bytt sida på min lugg, så nu är nog kvällen över för min del. Ska ge hundarna mat innan jag kryper ner under mitt täcker och kollar på de som är kvar av Ice age som går på tv ikväll.
Fick nyss ett sms av Nina, hon frågade om jag ville med till Ljungby.. Nu? Klockan är nio. Så tack men nej tack syster, jag tar mig en god natts sömn och taggar för morgon dagen istället. Då blir det soff-köp (hoppas jag om jag inte sumpat chansen med min chaffis) och sen fest på kvällen med Tina!

Så god natt på er som sitter hemma och ha de så roligt ikväll ni som ska gå ut!
Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0