time to dance

God kväll, eller ja det är väl natt nu när klockan är efter tolv.. ligger i sängen och skriver ifrån telefonen samtidigt som jag kollar på my name is earl, inte lika roligt pogram längre, när man har sett alla avsnitten 100 ggr. Alla sover förutom lilla jag, mår illa som en gravid kossa på grund av dom jävla tabletterna jag tar för min urinvägsinflamation. Tydligen så var en biverkning att man kunde må illa.för att undvika det skulle man tar tabletten samtidigt som man äter, men vem äter vid elva om kvällarna?! Skit piller. Tur jag bara ska ta dom tills fredag. Hm. Den där damen som var här och kollade på lägenheten tyckdes gilla den! De är positivt! Så den förste november bor jag någon annanstans. Rätt lång tid kvar.. men man får ta de man haver som dom säger! Anna och Marina var här i någon timme innan med, trevligt med besök. Så det blir lite ändring i vardagen! Men nu får jag sluta för nu har how i met your mother börjat. Önska mig lycka till med sovandet! God natt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0