To pull their head right out of the sand

mitt horoskop berättade för mig idag att en gammal kärlek kommer snart komma tillbaka.. hm ja man kan ju undra vem det är? Är nyfiken! Vet inte heller om man ska tro på det som står i horoskopen , men de hade ju varit trevligt att se vem det är i alla fall! Småläningen är bra med sina horoskop tycker jag nog :)

Jag gjorde middag idag me :) Grillad lax med rom sås och potatis! Fy tusan vad gott de var! Synd att de är så förbannat dyrt med lax bara :(, men ibland får man lyxa till det lite :)


Nu vet jag inte om jag ska springa bort till nina en sväng eller bara lägga mig framför tv:n... tuft beslut.
hm, de är inte kul att vara ensam i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0